Blog&News

Specjalista od wakacji w Chorwacji

Plaże dla psów w Chrowacji

Dla wszystkich tych, którzy na wakacje planują przyjechać ze swoimi zwięrzętami domowymi wyróżniliśmy plaże, na których mogą bez problemu cieszyć się slońcem i morzem. ... [More]

wtorek, marca 4, 2014 | 0Comments

poniedziałek, maja 15, 2017 | 0 Comments

Adriatyckie wybrzeże jest jednym z najbardziej rozciągniętym i urozmaiconym w basenie Morza Śródziemnego, z ponad 1100 wysp i wysepek, z których każda ukrywa swoje wdzięki. Pięknej zatoki, niepowtarzalne panoramy i sielankowa przyroda, to jest to, co zdobi chorwackie wybrzeże. Wśr&oacu... [More]

{#advanced_dlg.about_title}

Adrenalina i wycieczki , Kultura i tradycja , Przewodnik po miastach , Przewodnik po plażach , Rodzinne wakacje »

czwartek, lutego 11, 2016 | 0 Comments

6 dzień | Hvar, kąpiel na wyspach Paklenicy i wspinaczka na twierdze Fortica Hvar po Lumbardzie jest naszym następnym przystankiem, do którego płynęliśmy najdłużej do teraz. Nie wiem, kiedy dokładnie wypłynęliśmy z Lumbardy, bo ledwo wstaliśmy na śniadanie tego poranka. Tym razem nie stawali... [More]

czwartek, lutego 11, 2016 | 0 Comments

4 dzień | Mljet, pływanie kanadyjką i kąpiel w jeziorze o zmiennych prądach W drodze na Mljet stanęliśmy w jednej zatoce na kąpiel, a około 14-stej dotarliśmy do miasta Pomen na wyspie Mljet. Część wyspy Mljet należy do Narodowego Parku. Nieopodal portu znajduje się wejście do Narodowego Parku, gdz... [More]

czwartek, lutego 11, 2016 | 0 Comments

2 dzień. Korcula, miasto Marka Pola Statek ruszył około 5 rano i nie byliśmy tego świadomi, ponieważ spaliśmy, jak i nasze dzieci. Nasze kabiny znajdują się pod pokładem i nawet przez to nie słyszeliśmy dźwięk motoru statku, tylko słodko spali. Obudził nas alarm na śniadanie, który było serw... [More]

czwartek, lutego 11, 2016 | 0 Comments

Przez ostatnich 10 lat nasze wakacje spędzamy nad wybrzeżem adriatyckim. Można powiedzieć, że bardzo dobrze znamy wybrzeże, wybrzeżne miasta, kulturę i ludzi. W tym roku na wakacje poprzez Adriagate.com mieliśmy niesamowitą okazję wybrać właśnie rejs. Nie zastanawialiśmy się długo.  Tym bardzie... [More]

{#advanced_dlg.about_title}

Adrenalina i wycieczki , Kultura i tradycja , Nowości i wydarzenia »

wtorek, lutego 9, 2016 | 0 Comments

W ubiegłym roku, tak samo jak i w tym roku, idea wycieczki w marcu wypadła na wyspę Pasman i "Škraping" - unikalny międzynarodowy wyścig trekkingowy po ostrych kamieniach wyspy. Chociaż muszę przyznać, nas dwudziestu (tyle nas było w zespole w ubiegłym roku) nie chcieliśmy w ogóle konkurować, więc przyjęliśmy to jako spokojny spacer po wyspie, radowanie się krajobrazami i cieszenie towarzystwem.... [More]

{#advanced_dlg.about_title}

Gastronomia i przepisy, Kultura i tradycja »

wtorek, marca 24, 2015 | 0 Comments

Wkrótce obchodzimy najważniejsze święto chrześcijańskie, dzień zmartwychwstania Jezusa Chrystusa. Wielkanoc jest obchodzony co roku w innym terminie, ale wciąż jest to jedna z niedzieli między 22 marca i 25 kwietnia. Przygotowania do Wielkanocy trwają 40 dni i kończy się w niedzielę przed Wie... [More]

{#advanced_dlg.about_title}

Gastronomia i przepisy, Nowości i wydarzenia , Przewodnik po miastach »

piątek, lipca 25, 2014 | 0 Comments

Dni ostryg z Małego Stonu, Mali Ston Jeśli odwiedzacie Mali Ston, koniecznie odwiedźcie imprezę gastronomiczną "Dni ostryg Mali Ston." Odbywa się w marcu w święto św. Józef, bo wtedy sa najsmaczniejsze ostrygi, serwowane świeżo otwarte z sokiem z cytryny. Impreza odbędzie się w restauracjach... [More]

Adrenalina i wycieczki »

czwartek, lipca 24, 2014 | 0 Comments

Jeśli chcesz przeżyć odpoczynek w inny sposób niż tylko wakacje pod słońcem i nad morzem z większymi przygodami to jest idealna opcja dla Ciebie. Fani wycieczki będą cieszyć się przeglądaniem wybrzeża, natury, zabytków, kultury i sztuki.   Centralna baza tej trasy znajduje się n... [More]

{#advanced_dlg.about_title}

Adrenalina i wycieczki , Rodzinne wakacje »

czwartek, lipca 24, 2014 | 0 Comments

Przemyślając gdzie zabrać dzieci na niezapomniane wakacje wybraliśmy ideę na wyspie Korcula nawet jak jest to trochę dalej, jednak jest tam wiele do zobaczenia i zaczęliśmy w środę. Ustawiania Split, Katamaran Judith o 16:00 popołudniu (latem o 17.00 godz) i po dwóch godzinach i czterdzieści ... [More]

• Adriagate.com
  • Mon - Fri: 08:00 - 22:00, Sat: 09:00 - 19:00 h, Sun: 16:00 - 21:00 h
  • info@adriagate.com
  • tel: 00385(0)21 271 870
  • tel: 0800 94 22 (from Croatia)